5 Nisan 2014 Cumartesi

Hayatı Futbol Olanlar!



Futbolculardan İddalı Sözler!

"Taksi, Olcan'ın gol attığı yerden 20 TL yazardı." Tolga Zengin.





"Scholes'u almaya çalıştığımızda bize yanıtı basitti: Sizin için oynamamı istiyorsanız, kulübü satın almalısınız." Moratti (Inter Başkanı)





"Ne olduysa üç dakikada oldu. Hayatımın şokunu yaşadım. Galatasaray sanki uzaydan gelmiş gibiydi." Abbiati. (3-2'lik GS-Milan maçı için.)





Beni River Plate bayrağına sarıp gömün. Bizimkiler karşı taraftan biri öldü sanıp sevinsin." Boca'lı taraftarın ölümden önceki son isteği.





"Gol makinesi diye aldık çamaşır makinesi çıktı" Mehmet Ali Yılmaz'ın Kevin Campbell hakkındaki yorumu.





"Bir gecede 6 kızla dışarı çıktım. Hepsini birbirleriyle aldattım ama Roma'yı asla aldatmadım." Francesco Totti.





Demek ki maçın seyircili olduğunu bilmiyorlardı. Haber veririz bundan sonra. Gelmeyenlerin de canı sağ olsun" Şenol Güneş'ten taraftara.





Spiker: "Neden Türkçe konuşmuyorsun?" Alex De Souza: "Türkçe konuşsam Samet işsiz kalır."





Muhabir: "Chelsea'den ayrıldığınızdan beri çok şey değişti." Jose Mourinho: "Hayır, Arsenal hala kupa kazanmadı."





"17 yaşındayken Arsene Wenger bana Arsenal ile deneme antrenmanına çıkmayı teklif etti. Reddettim. Çünkü Zlatan denenmez!" Ibrahimovic.





"Ben ve ailem yüzde yüz Brezilyalı doğduk ama yüzde elli Brezilyalı yüzde elli Türk olarak vefat edeceğiz." Alex de Souza.




Kaynak: http://www.estemoda.com/haber/spor/164/hayati-futbol-olanlar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder