1 Mart 2013 Cuma

Postcrossing..



       Televizyonda izlediğim bir programda kızın bahsetmesiyle keşfettim bu siteyi.. 6 senedir var olan bu sitenin birçok türk kullanıcısı da varmış.. siteyi inceleyince oldukça eğlenceli olduğuna karar verdim.. Sitenin amacı dünyanın her tarafından insanlara karpostallar yollayıp onlardan kartpostallar almak.. Bu sayede hem farklı insanlar tanımış oluyorsunuz hem de özellikle bu teknoloji çağında o kart beklemenin heyecanını yaşamış oluyorsunuz..Öncelikle siteye kayıt oluyorsunuz..daha sonra yeni kayıt olduğunuz için bir adres talep ediyorsunuz. Size dünyanın herhangi bir yerinden bir adres ve bir kimli numarası veriyorlar, sizde bu kişiye bir kart atıyorsunuz.. Kartta da size verilen o kimlik numarasını yazıyorsunuz ki kartı gönderdiğiniz kişi kart geldiğinde siteye girip kartın eline ulaştığını belirtiyor. bu sayede artık sizin adresinizde kart yollanması için açık hale geliyor böylece biri adres talep ettiğinde artık sizin adresinizin de verilmesi ihtimali oluyor.. bence girip bir bakıp şansınızı deneyin derim..ben ilk kartımı attım şimdi 2. si için bekliyorum :))


Kaynak:  http://www.postcrossing.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder