7 Mart 2013 Perşembe

Film Zamanı..



           Perşembe akşamlarının vazgeçilmez eğlencesi sanırım film izlemek olsa gerek..Tasarım dersinden çıkmış olmanın verdiği yorgunluk, pazartesiye ne götürücem ben şimdi derdinden biraz sıyrılıp cumadan önce tam kafa dağıtmalık bir zaman perşembe akşamları :D Yine her zamanki gibi ne izlesem diye filmlerimi açtım ama hala hangisini izlesem ki kararsızlığındayım :)) Sırf bu yüzden film izleyemiyorum bazen..Karar veremeyince aman tamam be izlemiyorum diyip pes edip televizyonu falan açıyorum :D :D Ama bugün kararlıyım izlicem :D :D 
         Bugün ama 2 seçeneğe indirebildim ihtimallerimi :D :D Ya şu sıralar ki favorim olan The Walking Dead' in Daryl 'ı Norman Reedus'un filmi olan The Boondock Saints II i izlicem ya da her zamanki favorilerimden Christian Bale'in bi filmi olan 3.10 To Yuma.. Bakalım en sonunda hangisi kazanıcak..Ya da gece uzun belki ikisi de olur :D :D




The Boondock Saints II: All Saints Day Movie Poster


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder